HelpDesk

2 Ιουλίου 2007

Από αρχές Ιουλίου λειτουργεί το HelpDesk στη διεύθυνση https://www.hyperhosting.gr/helpdesk/ παράλληλα με τον παλαιό τρόπο επικοινωνίας (e-mail). Η χρήση του HelpDesk εχει αρκετά πλεονεκτήματα, τα πιο σημαντικά είναι τα εξής:

-Διατήρηση ιστορικού tickets: Το HelpDesk διατηρεί online ολόκληρο το ιστορικό επικοινωνίας σας μαζί μας, δίνοντας τη δυνατότητα και σε εσάς αλλά και σε εμάς να βλέπουμε παλαιότερη επικοινωνία για τυχόν επαναλαμβανόμενα προβλήματα.

-Πιο γρήγορη εξυπηρέτηση: Σε αιτήματα τα οποία αφορούσαν αλλαγή σε στοιχεία επικοινωνίας ή στο περιεχόμενο του site σας, πάντα ζητούσαμε να επιβεβαιώσετε το e-mail, καθώς ο οποιοσδήποτε μπορούσε να στείλει e-mail κακόβουλα παριστάνωντας εσάς. Πλέον με το HelpDesk μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μόνο εσείς, καθώς θα χρειαστεί να κάνετε είσοδο με κωδικό ασφαλείας που γνωρίζετε. Ετσι σημαντικές εργασίες θα γίνονται άμεσα και χωρίς αναμονή επιβεβαίωσης από εσάς! Επιπροσθέτως υπάρχει ειδική εφαρμογή η οποία έχει εγκατασταθεί σε PDA μας, οπότε μπορούμε να έχουμε πιο άμεση πρόσβαση στα ticket σας σε ωρες μη εργασίας, ακόμη και οταν δεν ειναι διαθέσιμος Η/Υ!

-Επιλογή τμήματος και domain: Μέσα από το HelpDesk μπορείτε να ορίσετε το τμήμα για το οποίο πρόκεται το ticket σας, καθώς και την προτεραιότητα του ticket σας. Επίσης το σύστημα σας ζητάει να συμπληρώσετε το domain για το οποίο πρόκειται το ticket σας, ωστε να ξέρουμε για ποιο domain αναφέρεστε.

-Επίλυση προβλημάτων: Υπάρχουν αρκετά κοινά προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζετε εσείς αλλά και άλλοι πελάτες μας. Πλέον μέσα από αυτή την επιλογή μπορείτε να εντοπίσετε ακριβώς ποιο είναι το πρόβλημα και να δράσετε ανάλογα, μέσα από μία παρουσίαση τυχόν προβλημάτων με εικόνες! H συγκεκριμένη επιλογή θα εμπλουτίζεται συνέχεια με γνωστά προβλήματα που αντιμετωπίζετε.

Για ένα διάστημα 60 ημερών (μέχρι 2 Σεπτεμβρίου) θα δεχόμαστε αιτήματα και με τον παλαιό τρόπο επικοινωνίας (μέσω e-mail). Τα αιτήματα που θα στέλνετε μέσω e-mail θα ενσωματώνονται στο HelpDesk και θα απαντάμε από εκεί. Σε περίπτωση που το e-mail σας εχει να κάνει με θέματα που απαιτείται επιβεβαίωση, θα την ζητάμε κανονικά (εφόσον δεν χρησιμοποιήσατε το helpdesk). Επίσης τα αιτήματα με τον παλαιό τρόπο επικοινωνίας θα έχουν την χαμηλότερη προτεραιότητα. Από 2 Σεπτεμβρίου θα δεχόμαστε επικοινωνία μόνο μέσω του Helpdesk, ωστε να έχουμε online το ιστορικό επικοινωνίας μαζί σας για καλύτερη εξυπηρέτηση σας! H επικοινωνία μέσω της φόρμας επικοινωνίας που είναι στο site μας θα ισχύει πλεον μόνο για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, καθώς δεν θα ελέγχονται συχνά και ενδέχεται να υπάρχει καθυστέρηση στις απαντήσεις. Για γρήγορη επικοινωνία μαζί μας προτείνουμε μόνο το HelpDesk!

ΠΡΟΣΟΧΗ: Το e-mail με το οποίο θα ανοίξετε τον λογαριασμό στο HelpDesk πρέπει να είναι το e-mail το οποίο μας έχετε δηλώσει σαν e-mail επικοινωνίας στο πακέτο φιλοξενίας σας. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το e-mail επικοινωνίας (πχ έχετε 2 e-mail σε 2 διαφορετικά πακέτα φιλοξενίας και θέλετε να δηλώσετε 1 e-mail) θα πρέπει να μας το ζητήσετε από τώρα. Αιτήματα από άγνωστα σε εμάς e-mail δεν θα απαντιώνται, για λόγους ασφαλείας.

 

επιστροφή

Close ΨΗΦΙΑΚΟ βήμα
cPanel Certified Partner